Met trots kondigen we onze partnerschap aan met Plopsa.

Via een zogenaamd ‘real-time tracking systeem’ weet de bezoeker op elk moment waar de treinen zich ergens in het park bevinden en worden onnodige wachttijden vermeden.

Het nieuwe systeem maakt gebruik van geavanceerde track and trace technologie. GeoDanymics leverde de trackers die het voor Plopsa mogelijk maakt om de exacte locatie van de Plopsa Express permanent te monitoren.

Zo kan Plopsaland De Panne haar bezoekers informeren over de actuele locatie van de treinen, waardoor wachttijden vermeden worden en bezoekers een betere planning kunnen maken voor hun dag in het park.

Een tweetalig scherm toont waar een trein zich bevindt en wat de exacte wachttijd is. Ook in de officiële Plopsa-app kan je de wachttijd in realtime per station raadplegen, wat handig is als je in het park rondloopt.

“Met deze innovatieve oplossing van GeoDynamics kunnen we onze bezoekers een nog betere ervaring bieden, waarbij zij in real time op de hoogte zijn van de locatie van de Plopsa Express in het park,” Philippe Despierre, IT directeur van Plopsa.

Niet aan proefstuk toe

“Door onze expertise als track and trace specialist in te zetten, zijn we in staat om een op maat gemaakt systeem te ontwikkelen dat perfect aansluit op de behoeften van Plopsa,”

“Dit partnerschap betekent een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van real-time tracking oplossingen en we zijn verheugd om samen te werken met een gerenommeerd bedrijf als Plopsa.” Peter Vermeesch, managing partner van GeoDynamics.

GeoDynamics is al enkele jaren specialist in mobiele tijdsregistratie. We richten ons op eventorganisatoren, de bouwsector, installateurs, onderhouds- en serviceploegen, openbare diensten en andere organisaties met mobiele medewerkers en een wagenpark.

De technologie van GeoDynamics wordt toegepast tijdens heel wat evenementen, gaande van sport tot live entertainment. Heel wat festivals, zoals bv. Rock Werchter, implementeren de trackers om de organisatie van hun event te optimaliseren en te professionaliseren. Denk aan het coördineren van hulpdiensten tijdens incidenten, opvolgen van medewerkers, enz.

Ook Flanders Classics behoort al jaren tot de vaste klanten en kan dankzij de technologie vinger aan de pols houden voor vele zaken zoals de uitgestrektheid van het peloton, de interprovinciale opvolging van de wedstrijd, enz. De diversificatie van toepassingen getuigt van GeoDynamics’ continue streven naar innovatie en maatwerkoplossingen voor uiteenlopende sectoren.